írországi utazók

Utazási tippek, tanácsok, érdekességek Írországban élőknek és Írországba utazóknak. Autóbérlés Írországban

Autóbérlés Írországban



Top 10 látnivaló Írországban mini útikalauz Glendalough

:
:

 

 

Transzferfoglalás Dublin reptéren

 



SZÁLLÁSAJÁNLATOK Szállás Írországban

Innen jöttök Ti

Edvard Munch kiállítás Dublinban

2009.10.25. 13:21 | Írországi Utazók | Szólj hozzá!

Címkék: dublin programok dublinban kiállítás dublinban edvard munch kiállítás dublin munch rajzai

Nagyon megörültem, amikor megtudtam, hogy Edvard Munch kiállítás - Edvard Munch:Prints - lesz Dublinban. A legjobb rajzait (sajnos nem a festményeit) mutatják be National Gallery-ben, de én természetesen ezzel is megelégszem:).

Ezeket a rajzokat 1893-1909 között készítette Berlinben, mégpedig azért, hogy "reklámozza" festményeit, korabeli marketing kampányt indított. Sajnos a legtöbb híres festő életében nem sok anyagi hasznát látta a műveinek, Munch sem, ezért kezdte meg rajzainak a terjesztését.

A mostani dublini kiállítás anyagát az osloi Munch Múzeum bocsátotta Írország rendelkezésére. Biztosan nagyon jó lesz, mát alig várom, hogy megnézzük!

Jegyet 5 euróért lehet vásárolni (hétfőn a belépés ingyenes), de nyerhettek is rá belépőt, ha válaszoltok erre az igen egyszerű kérdésre (én is megtettem, és nyertem 2 személyre belépőt!).

További info a Munch kiállításról itt, ja és igyekezzetek mert dec.6-ig tart.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edvard Munch:Separation II, 1896 

A bejegyzés trackback címe:

https://reserva.blog.hu/api/trackback/id/tr191473749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása