írországi utazók

Utazási tippek, tanácsok, érdekességek Írországban élőknek és Írországba utazóknak. Autóbérlés Írországban

Autóbérlés Írországban



Top 10 látnivaló Írországban mini útikalauz Glendalough

:
:

 

 

Transzferfoglalás Dublin reptéren

 



SZÁLLÁSAJÁNLATOK Szállás Írországban

Innen jöttök Ti

Ír Vadgesztenye Szétütő Bajnokság:))...Irish Conker Championship

2008.10.10. 09:00 | Írországi Utazók | Szólj hozzá!

Címkék: kilkenny írország kirándulás írországban látnivalók írország kirándulás írország utazási blog blog utazásról októberi program írország térkép írország vadgesztenye írország

Én sem hittem a szememnek, amikor először olvastam róla. Én még nem hallottam ilyen „sportról”, de úgy látszik az írek egyik nemzeti sportja, mert bajnokságot is tartanak, sőt világbajnokság is van, ebben az évben (hol máshol), mint Angliában lesz. (A fordítási ötleteket, légyszi írjátok meg, nekem csak ez jutott eszembe.)

Nos a szabályokat inkább nem ismertetném, a Youtube videó magáért beszél.

 

Aki olvasni szeretne a szabályokról, az itt megteheti.

Helyszín: Freshford, kis festői falu Kilkenny-ben

 


View Larger Map

 

 

Nevezés: bárki nevezhet a versenyre, gyerekektől a felnőttekig, csak az ujjakra és szemekre kell vigyázni

Mikor? 2008. október. 26 pontban 12:30-kor kezdődik

 

Good luck!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://reserva.blog.hu/api/trackback/id/tr93695760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása